Atbalsts Pērkot tieši no Electrolux
Ieteiktie raksti Pērkot tieši no Electrolux
- Kur var atrast piederumus un rezerves daļas?
- Kādas piegādes iespējas ir pieejamas?
- Kā var veikt pasūtījumu?
- Kā var pievienot vai mainīt piegādes adresi?
- Kas ir iekļauts jūsu garantijā?
- Kā var aktivizēt pagarināto garantiju jaunai ierīcei, kas iegādāta tieši no Electrolux?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Kā var saņemt rēķina kopiju?
- Vēlos uzzināt vairāk par preci, kuru plānoju pasūtīt. Kā es varu to izdarīt?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
Meklē mūsu palīdzības rakstus
Meklēt ieteikumus
Piegāde un atgriešana
Vai gaidāt piegādi? Atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par pasūtījumu plānošanu, saņemšanu un atgriešanu.
Klientu serviss
Vai jums ir jautājumi vai atsauksmes par pirkumu? Mūsu klientu apkalpošanas komanda ar prieku palīdzēs.
Uzstādīšana un pakalpojumi
Nepieciešama palīdzība jaunās ierīces uzstādīšanā? Atbildes uz jūsu uzdotajiem jautājumiem par pakalpojumiem un garantijām.
Pasūtījums
Vai trūkst pasūtījuma apstiprinājums, vai meklējat informāciju par piegādes statusu? Atrodiet informāciju, kā rīkoties.
Maksājumi un norēķini
Atbildes uz jautājumiem par maksājumu apstrādi un jūsu rēķinu, tostarp, norēķinu un darījumu drošību.
Utilizācija
Vēlaties atbrīvoties no vecās ierīces? Atrodiet informāciju par to, kā atbildīgi atbrīvoties.
Ilgtspēja
Uzziniet vairāk par to, kā Electrolux darbojas ilgtspējības jautājumos.