Atbalsts Pasūtījums
Vai trūkst pasūtījuma apstiprinājums, vai meklējat informāciju par piegādes statusu? Atrodiet informāciju, kā rīkoties.
- Ar cik ilgu laiku jārēķinās, lai saņemtu jaunu preci bojātās vai nepareizās preces vietā?
- Es pārdomāju attiecībā uz saņemto preci. Vai es varu to nosūtīt atpakaļ? Kā es varu izmantot atteikuma tiesības?
- Es saņēmu nepareizu preci. Kā man jārīkojas?
- Es vēlos nosūtīt atpakaļ iegādāto preci, taču nevaru atrast rēķinu. Kā man rīkoties?
- Kā es varu saņemt informāciju par mana pasūtījuma statusu?
- Kā var veikt pasūtījumu?
- Kā var zināt, vai pasūtījumu veicu pareizi?
- Konstatēju, ka esmu pasūtījis savu ierīci nepareizā krāsā. Kā var apmainīt ierīci?
- Neesmu saņēmis/-usi e-pastu ar sava pasūtījuma apstiprinājumu. Kā man jārīkojas?
- Neesmu saņēmis/-usi pasūtījuma apstiprinājumu. Kāds ir tā iemesls?
- Nevar pieteikties sadaļā Mans konts/ Paroles atiestatīšanas e-pasts nav saņemts
- Pasūtītā prece tika piegādāta bojāta. Kā man jārīkojas?
- Piegādātās preces komplektācija nav pilnīga, nav visu piederumu. Kā man jārīkojas?
- Vai ir iespējams anulēt jau veiktu pasūtījumu?
- Vai ir iespējams mainīt jau veiktu pasūtījumu?
Piegāde un atgriešana
Vai gaidāt piegādi? Atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par pasūtījumu plānošanu, saņemšanu un atgriešanu.
Klientu serviss
Vai jums ir jautājumi vai atsauksmes par pirkumu? Mūsu klientu apkalpošanas komanda ar prieku palīdzēs.
Uzstādīšana un pakalpojumi
Nepieciešama palīdzība jaunās ierīces uzstādīšanā? Atbildes uz jūsu uzdotajiem jautājumiem par pakalpojumiem un garantijām.
Maksājumi un norēķini
Atbildes uz jautājumiem par maksājumu apstrādi un jūsu rēķinu, tostarp, norēķinu un darījumu drošību.
Utilizācija
Vēlaties atbrīvoties no vecās ierīces? Atrodiet informāciju par to, kā atbildīgi atbrīvoties.
Ilgtspēja
Uzziniet vairāk par to, kā Electrolux darbojas ilgtspējības jautājumos.