Servisa pakalpojumu salīdzinājums

Kā pakalpojums darbojas?

Ja tavai Electrolux ierīcei ir defekts, beigusies garantija un tā nav vecāka par 10 gadiem tad piesaki tai remontu par fiksētu cenu.

Fiksētā cena kā jau minēts ir fiksēta, nemaināma un attiecas uz vienu remontu neatkarīgi no iekārtas bojājuma sarežģītības pakāpes.

Veļasmašīnu, veļas žāvētāju, trauku mazgājamo mašīnu, plīts virsmu, iebūvējamo kafijas automātu, kā arī iebūvējamām cepeškrāsnīm, brīvstāvošām plītīm un mikroviļņu krāsnīm, tvaika nosūcējiem viena remonta cena - EUR 155.

Pakalpojuma noteikumi

Kamdēļ izvēlēties šo pakalpojumu?

Ja standarta servisa gadījumā cena tiek iekasēta atbilstoši remonta sarežģītībai, servisa tehniķa apmeklējumu skaitam un izmantotajām rezerves daļām, tad Fiksētās cenas servisa gadījumā ir viena fiksēta cena un viss.
Kas tajā ietilpst:

  • Tehniķa vizītes izmaksas
  • Defektu diagnostika
  • Ierīces transportēšana uz servisu un atpakaļ
  • Ierīces remonts
  • Ja ierīci nebūs izdevies salabot pirmajā reizē, tad atkārtota tehniķa vizītes maksaVisas ar remontu saistītās izmaksas jau ir iekļautas cenā, tai skaitā tehniķa aizbraukšana, defektu diagnostika, iespējama iekārtas transportēšana uz autorizēto servisu un atpakaļ, un pats remonts (ieskaitot darbu un nolietotās rezerves daļas) un iespējamā turpmākā tehniķa izbraukšana gadījumā, ja remonts nenotiks pirmās vizītes laikā.
  • Īss pasūtījuma laiks remontam 5 dienu laikā.
  • Profesionāls novērtējums un remonts autorizētā servisa centrā.
  • Garantēta oriģinālo rezerves daļu izmantošana.
  • Pilnas summas atgriešana par remontu, ja iekārtu nav iespējams salabot.
  • Pakalpojumu var izmantot arī klienti, kuri izmanto ierīci savam biznesam.

Kā pieteikt pakalpojumu?

Jūs varat pieteikties, atrodoties mājās, vairākos veidos:

  • Zvaniet mūsu zvanu centram +371 66 77 88 18.
  • Sūtiet e-pastu uz info.latvija@electrolux.com un temata rindiņā ierakstiet "Pasūtījums - Fiksēta pakalpojuma cena". E-pastā norādiet savu kontaktinformāciju, preces numuru (PNC) un iekārtas modeļa sērijas numuru, kā arī pievienotu datu plāksnītes fotoattēlu.
  • Aizpildi tiešsaistes veidlapu.

Mēs apstiprināsim jūsu pieprasījumu remontam un nosūtīsim jums saiti, lai samaksātu par pakalpojumu tiešsaistē.

Tiklīdz saņemsim maksājumu, mēs pārsūtīsim jūsu pieprasījumu reģionālajam autorizētajam servisa centram, kas ar jums sazināsies un vienosies par vizītes datumu un laiku.